Фото Віталія Бабенка: єдиний в'їзд з площі Валерія Марченка до кількох будинків! Буває, що хтось із приїжджих там залишає свою машину, тоді рух повністю блокується.
Фото Віталія Бабенка: єдиний в'їзд з площі Валерія Марченка до кількох будинків! Буває, що хтось із приїжджих там залишає свою машину, тоді рух повністю блокується.
Фото Віталія Бабенка: міжбудинковий проїзд у столиці України. Хоча дуже схоже на ті дороги в РФ, над якими так звикли сміятися.
Фото Віталія Бабенка: альтернативний в'їзд з площі Валерія Марченка до кількох будинків заблоковано бетонними блоками.
Фото Віталія Бабенка: дуже важко повірити, що цією вулицею Києва активно користуються, адже їздити там краще всюдиходами.
Фото Віталія Бабенка: дуже важко повірити, що цією вулицею Києва активно користуються, адже їздити там краще всюдиходами.
Фото Віталія Бабенка: дуже важко повірити, що цією вулицею Києва від площі до вулиці Північно-Сирецької активно користуються, адже їздити там краще всюдиходами.
Фото Віталія Бабенка: новобудови Києва від площі В. Марченка до масиву Виноградар частково знаходяться понад цією розбитою дорогою.
Фото Віталія Бабенка: затори на вулиці Стеценка тягнуться від метро "Сирець" до площі імені В. Марченка.
В районі площі імені Валерія Марченка (колишня Інтернаціональна) розташовані, переважно "хрущівки", котрі ще років 10-15, начебто, збиралися зносити. Зараз такі розмови вщухли, адже поряд, на територіях колишніх квітникарства та яблуневого саду
будується велетенський Варшавський мікрорайон. Туди тягнуть лінію метро, розбудовують інфраструктуру. Здавалось би, і прилеглу місцину можна було б упорядкувати. Проте, наприклад, мешканці будинків 2-А, 4, 4-А, 6, 8 по вулиці Стеценка буквально опинилися в пастці - до них проблематично під'їхати машинам мешканців, швидкої допомоги, таксі, не кажучи вже про громіздкі пожежні та вантажні авто. Єдиний вщент розбитий колесами вузенький в'їзд з площі розташовано між спорудою електрощитової та деревом. Є ще дорога від площі до вулиці Північно-Сирецької, що тягнеться між хрущівками та парканом новобудов, її завжди називали "пожаркою", частину її гарно відремонтували, але якусь сотню метрів "забули" заасфальтувати після прокладання під нею водогону для нового мікрорайону. На світлинах трохи видно, що там робиться після невеликого дощу. Годі казати, що після зливи там тільки танками можна проїхати. Тим більше, що коротший шлях кимось вперто блокується бетонними блоками.
Цікаво, що зовсім нещодавно Віталій Кличко побував у цьому районі на відкритті реконструйованого дитсадочка. Гадаю, що його супровід возив шефа дальніми дорогами, щоб він, бува, не загруз у тому болоті. Та й жахливі затори між станцією метро "Сирець" і вказаною вище площею вони теж якось об'їхали, бо він так і не побачив, мабуть, що
зливний колектор вздовж вулиці Стеценка усе ще будується, значно звужуючи автодорогу в кількох місцях, тоді як термін його будівництва колись чітко було зазначено: 06. 2010 - 09. 2012 (була надія, що до "Євро-2012" могли закінчити хоча б більшу частину). Ось так хазяйнує Віталій Кличко, якого кияни, ймовірно, оберуть на наступний термін. Мабуть, в надії, що він виправить свої помилки?..